Чи можлива економія при номінальних оборотах електродвигуна?
Дуже часто виникає питання енергозбереження асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором, який працює на номінальних оборотах. споживає при цьому необхідний струм (який він і споживав би і без Можливо, але за деяких умов Справа в тому, що останнім часом у багатьох брендів-виробників перетворювачів частоти з'явилася в налаштуваннях звана як автоматичне енергозбереження, автоматична оптимізація енергозбереження і т.д. Як правило, ця функція на заводських параметрах відключена , так як її застосування вимагає деяких умов навантаження двигуна по всьому діапазону швидкості навіть до 15 Гц Дана функція також повністю адаптує вихідну напругу до струмового навантаження, що змінюється Цим так само зменшується акустичний шум двигуна і витрата енергії Для забезпечення коректної роботи даної функції необхідно правильно задати параметри двигуна зокрема коефіцієнт потужності двигуна cosφ Для цього, як правило, застосовується функція автоматичного визначення параметрів двигуна Функція енергозбереження добре працює для векторного режиму і для навантаження, що нечасто змінюється
Розглянемо реальний об'єкт на прикладі приводу дробарки каменю на кар'єрі Привід дробарки обертається з частотою 50 Гц Якщо двигун підключений безпосередньо до мережі, то при зміні навантаження на конвеєрі змінюється струм двигуна при цьому напруга завжди 380В. автоматичну корекцію параметрів двигуна, активували векторне управління і функцію енергозбереження, то при зміні навантаження на дробарці струм також змінювався пропорційно навантаженню, а також змінювалося напруга живлення двигуна. На практиці дана функція додатково може економити до 35% електроенергії. Гц при роботі на вищезгаданий механізм
Таким чином, як видно з графіка, напруга на двигун не піднімається вище 350В. У цьому і полягає функція енергозбереження. На даному об'єкті середня економія склала за рік 23% електроенергії, що призвело до окупності рішення для двигуна 75 кВт (працюючи навіть по нічному. тарифу) 15 місяців
Таким чином, дана функція економить електроенергію для приводів, що працюють у номінальному режимі. При цьому ККД усієї системи становить близько 95-98%. Частка реактивної складової мінімальнаЗа більш детальною консультацією Ви можете зв'язатися з нашими фахівцями будь-яким доступним способом у розділі Контакти