Гарантія та сервісне обслуговування
Чи можу я обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантовано вам "Законом про захист прав споживача".Щоб скористатися можливістю обміну, повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, відламків, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін тощо;
- товар повністю скомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі етикетки та заводська маркування.
Тобто, ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, етикетки, а також розрахунковий документ придбання.
Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється за наявності висновку/акта сервісного центру авторизованого виробника Товару, за винятком випадків порушення правил ЕКСПЛУАТАЦІЇ.
Де і як можна здійснити обмін або повернення товару?
- Обмін або повернення здійснюється лише в нашому офісі за адресою: м Київ, вул Л Руденко 6А оф 619
- Якщо ви знаходитесь у іншому місті, де немає Цитруса, товар потрібно відправити "Новою Поштою". Деталі відправки уточнюйте за тел. (093) 170-14-25
При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек. При втраті цих документів, за запитом ми надішлемо вам їх Повторно!
До кого звертатися з питань гарантійного обслуговування?
У випадку, якщо Товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця, у якого ви придбали виріб, або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнити за тел. (093) 170-14-25 (пн. - нд. з 9:00 до 21:00)Яка гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 24 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період
У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, які виникли через вину виробника, в Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу через вину виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
- гарантійний талон;
- документ, який підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру із позначкою про те, що товар має "суттєвий недолік".
В яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у випадку:
- порушення збереженості гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли в результаті навмисних або недбалих дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого відкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адреса, які знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у випадку:
- випадкового пошкодження (дефекти, спричинені клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли в результаті недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормальна робота виробу, спричинена збоями або неспівпадінням стандартів параметрів живлення, телекомунікацій, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів портативних виробів;
- пошкодження або ненормальна робота виробу, спричинена програмами;
- пошкодження або ненормальна робота виробу, спричинена використанням нестандартних і (або) някасових матеріалів, аксесуарів, запчастин, елементів живлення;
- наявність на виробу ознак ремонту не уповноваженими особами.
З питань сервісного обслуговування та повернення товару
- дзвоніть нам за тел.: (093) 170-14-25 (щоденно з 09:00 до 17:00)
- звертайтеся на електронну адресу: crm@chastotnik.ua