Гарантія та сервісне обслуговування

Чи можу я обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантовано вам "Законом про захист прав споживача".

Щоб скористатися можливістю обміну або повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, відламків, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін тощо;
  • товар повністю скомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі етикетки та заводська маркування.

Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, етикетки, а також розрахунковий документ придбання.

Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється за наявності висновку/акта сервісного центру авторизованого виробника Товару, за винятком випадків порушення правил експлуатації.

Де і як можна здійснити обмін або повернення товару?

  • Обмін або повернення здійснюється лише в нашому офісі за адресою: м Київ, вул Л Руденко 6А оф 619
  • Якщо ви знаходитесь у іншому місті, де немає Цитруса, товар потрібно відправити "Новою Поштою". Деталі відправки уточнюйте за тел. (093) 170-14-25

При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек. Якщо ви втратили ці документи, за запитом ми надішлемо їх повторно!

До кого звертатися з питань гарантійного обслуговування?

У випадку, якщо Товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця, у якого ви придбали виріб, або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнити за тел. (093) 170-14-25 (пн. - нд. з 9:00 до 21:00).

Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 24 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, які виникли через вину виробника, в Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу через вину виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
  • гарантійний талон;
  • документ, який підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру із позначкою про те, що товар має "суттєвий недолік".

В яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у випадку:

  • порушення збереженості гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли в результаті навмисних або недбалих дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого відкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адреса, які знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у випадку:

  • випадкового пошкодження (дефекти, спричинені клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли в результаті недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормальна робота виробу, спричинена збоями або неспівпадінням стандартів параметрів живлення, телекомунікацій, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів портативних виробів;
  • пошкодження або ненормальна робота виробу, спричинена програмами;
  • пошкодження або ненормальна робота виробу, спричинена використанням нестандартних і (або) неякісних матеріалів, аксесуарів, запчастин, елементів живлення;
  • наявність на виробу ознак ремонту не уповноваженими особами.

З питань сервісного обслуговування та повернення товару

  • дзвоніть нам за тел.: (093) 170-14-25 (щоденно з 09:00 до 17:00)
  • звертайтеся на електронну адресу: crm@chastotnik.ua