Застосування перетворювачів частоти Rexroth VFC & EFC у шліфувальному верстаті

Шліфувальна машина з ЧПУ

Шліфувальна машина з числовим програмним управлінням (ЧПУ) складається з основних компонентів, таких як станина, колісна рама, шпиндель та бабина. Технологія контролю частоти стає все більше популярною в дробарках і циліндричних м'ясорубках, які зазвичай вимагають лише двох швидкостей для ведучого колеса. Приводи зі змінною швидкістю, плавним пуском і постійним вихідним моментом, що крутить, відповідають усім вимогам технологічного процесу.

Особливості VFC & EFC 5610

  • Компактний та невеликий дизайн, що економить простір в шафі управління.
  • Знімні клемники та виносний пульт управління для легкого налаштування параметрів.
  • Пусковий момент 100% при 15 Гц для VFC & EFC 3610.
  • Пусковий момент 200% при 0,5 Гц для VFC & EFC 5610.
  • Висока точність управління та швидкі динамічні характеристики.
  • Швидка реакція на нерівності поверхні для підтримки стабільності та якості шліфування.
  • Інтелектуальне багатошвидкісне управління з 16 рівнями налаштування.
  • Покращене покриття друкованих плат, що забезпечує підвищену корозійну стійкість.

Головне колесо

Для головного колеса в шліфувальному верстаті зазвичай застосовується двигун потужністю 15-22 кВт, який забезпечує стабільний вихідний крутний момент на різних швидкостях. Частотні перетворювачі VFC і EFC підтримують багатошвидкісні режими з десятьма і більше швидкостями, які забезпечують гнучкість роботи без потреби у зовнішньому контролері.

Функціональні вимоги

  • Аналоговий вхід для завдання швидкості, з підтримкою постійного крутного моменту.

Вимоги до робочих характеристик

  • Привід головного колеса повинен мати високий пусковий момент.
  • Привод шпинделя повинен забезпечувати високу точність та стабільність швидкості обертання.

Конкурентні переваги

  • VFC & EFC пропонують покроковий контроль швидкості (16 швидкостей), що дозволяє заощаджувати на ПЛК.
  • Пусковий момент 100% при 15 Гц для VFC & EFC 3610.
  • Пусковий момент 200% при 0,5 Гц для VFC & EFC 5610.
  • Друкарські плати покриті спеціальним лаком з Німеччини, що забезпечує підвищену корозійну стійкість.

Налаштування параметрів приводу шпинделя

Код параметра Найменування Задане значення Примітка
b000 Налаштування доступу 2 Додаткові параметри
C000 Режим керування 1 Векторне управління SVC
C015 Точка включення гальмівного ключа 660 Робоча точка гальма 660 В
C025 Режим захисту від перенапруги 2 Резисторне гальмування увімкнено
C105 Номінальна потужність двигуна - Залежно від двигуна
C106 Номінальна напруга двигуна - Залежно від двигуна
C107 Номінальний струм двигуна - Залежно від двигуна
C108 Номінальна частота двигуна - Залежно від двигуна
C109 Номінальна частота обертання - Залежно від двигуна
C221 Підвищення крутного моменту 01 Підвищення вручну
E000 Джерело завдання частоти 2 AI1 аналоговий вхід
E001 Джерело команди ПУСК 1 За допомогою цифрових входів
E008 Макс вихідна частота 100 Залежно від вимог
E009 Верхня межа частоти 100 Залежно від вимог
E027 Час гальмування 25 Залежно від вимог
E037 Час витримки частоти запуску 0 Миттєвий СТАРТ
E100 Вхід X1 35 Обертання ВПЕРЕД
E101 Вхід X2 36 Обертання НАЗАД
E173 Макс частота аналогової кривої 1 100 Залежно від вимог