Шліфувальна машина з ЧПУ
Шліфувальна машина з числовим програмним управлінням (ЧПУ) складається з основних компонентів, таких як станина, колісна рама, шпиндель та бабина. Технологія контролю частоти стає все більше популярною в дробарках і циліндричних м'ясорубках, які зазвичай вимагають лише двох швидкостей для ведучого колеса. Приводи зі змінною швидкістю, плавним пуском і постійним вихідним моментом, що крутить, відповідають усім вимогам технологічного процесу.
Особливості VFC & EFC 5610
- Компактний та невеликий дизайн, що економить простір в шафі управління.
- Знімні клемники та виносний пульт управління для легкого налаштування параметрів.
- Пусковий момент 100% при 15 Гц для VFC & EFC 3610.
- Пусковий момент 200% при 0,5 Гц для VFC & EFC 5610.
- Висока точність управління та швидкі динамічні характеристики.
- Швидка реакція на нерівності поверхні для підтримки стабільності та якості шліфування.
- Інтелектуальне багатошвидкісне управління з 16 рівнями налаштування.
- Покращене покриття друкованих плат, що забезпечує підвищену корозійну стійкість.
Головне колесо
Для головного колеса в шліфувальному верстаті зазвичай застосовується двигун потужністю 15-22 кВт, який забезпечує стабільний вихідний крутний момент на різних швидкостях. Частотні перетворювачі VFC і EFC підтримують багатошвидкісні режими з десятьма і більше швидкостями, які забезпечують гнучкість роботи без потреби у зовнішньому контролері.
Функціональні вимоги
- Аналоговий вхід для завдання швидкості, з підтримкою постійного крутного моменту.
Вимоги до робочих характеристик
- Привід головного колеса повинен мати високий пусковий момент.
- Привод шпинделя повинен забезпечувати високу точність та стабільність швидкості обертання.
Конкурентні переваги
- VFC & EFC пропонують покроковий контроль швидкості (16 швидкостей), що дозволяє заощаджувати на ПЛК.
- Пусковий момент 100% при 15 Гц для VFC & EFC 3610.
- Пусковий момент 200% при 0,5 Гц для VFC & EFC 5610.
- Друкарські плати покриті спеціальним лаком з Німеччини, що забезпечує підвищену корозійну стійкість.
Налаштування параметрів приводу шпинделя
Код параметра | Найменування | Задане значення | Примітка |
b000 | Налаштування доступу | 2 | Додаткові параметри |
C000 | Режим керування | 1 | Векторне управління SVC |
C015 | Точка включення гальмівного ключа | 660 | Робоча точка гальма 660 В |
C025 | Режим захисту від перенапруги | 2 | Резисторне гальмування увімкнено |
C105 | Номінальна потужність двигуна | - | Залежно від двигуна |
C106 | Номінальна напруга двигуна | - | Залежно від двигуна |
C107 | Номінальний струм двигуна | - | Залежно від двигуна |
C108 | Номінальна частота двигуна | - | Залежно від двигуна |
C109 | Номінальна частота обертання | - | Залежно від двигуна |
C221 | Підвищення крутного моменту | 01 | Підвищення вручну |
E000 | Джерело завдання частоти | 2 | AI1 аналоговий вхід |
E001 | Джерело команди ПУСК | 1 | За допомогою цифрових входів |
E008 | Макс вихідна частота | 100 | Залежно від вимог |
E009 | Верхня межа частоти | 100 | Залежно від вимог |
E027 | Час гальмування | 25 | Залежно від вимог |
E037 | Час витримки частоти запуску | 0 | Миттєвий СТАРТ |
E100 | Вхід X1 | 35 | Обертання ВПЕРЕД |
E101 | Вхід X2 | 36 | Обертання НАЗАД |
E173 | Макс частота аналогової кривої 1 | 100 | Залежно від вимог |