Датська логістична компанія: впровадження Інтернету Речей у всьому світі
Відвантажуючи мільйони контейнерів у 121 країну по всьому світу, дана компанія використовує технології Інтернету Речей для відстежування місцезнаходження своїх активів. Це дозволяє оптимізувати витрати на паливо та розробляти ефективні маршрути для суден. Особливо ця технологія є важливою для холодильних контейнерів, чий вміст може псується без належного контролю температури. Щорічно компанія витрачає приблизно 1 мільярд доларів на транспортування порожніх контейнерів, тому використання сенсорів і аналітики даних допомагає їм краще розуміти, як зберігаються і де розміщуються ці контейнери. Крім цього, компанія впроваджує технологію блокчейн для подальшої оптимізації свого ланцюга постачання.
Magna Steyr: інтелектуальне виробництво автомобілів
Австрійський виробник автомобілів Magna Steyr є взірцем інновацій у сфері "розумних фабрик". Зі штатним числом 161,000 працівників по всьому світу, компанія може точно відстежувати місцезнаходження свого обладнання, від інструментів до автомобільних компонентів. Автоматичне замовлення запасів забезпечує контроль над їхньою наявністю, що значно покращує ефективність виробництва.
Magna також тестує технології "розумної упаковки", доповнюючи її Bluetooth для моніторингу деталей на складах. Внутрішні самокеровані транспортні засоби переміщують складові частини під час процесу складання, динамічно оптимізуючи маршрути.
З 1999 року Magna має великий досвід у виробництві легкових автомобілів, випускаючи різні моделі на одній і тій же складальній лінії. Сьогодні компанія використовує портативні електронні пристрої, які допомагають працівникам у виробництві автомобілів за індивідуальними замовленнями. Минулого року Magna була нагороджена за свої досягнення у сфері автомобільних технологій.