Сервісний договір на гарантійне та післягарантійне обслуговування АСУТП

Чим складніша система обладнання, тим більше вона вимагає уваги і технічного обслуговування в експлуатацію проводила одна організація, яка досконало у деталях знає всю систему

Використання послуг спеціалізованої компанії дозволить скоротити витрати, необхідні для навчання та утримання додаткового персоналу

Однією з передових фірм є інжинірингова компанія «Профдрайв Україна», яка здатна сконструювати автоматизовану систему управління будь-якої складності і підтримувати її в робочому стані, попереджаючи і запобігаючи можливим простоям. несправності 

При обслуговуванні систем АСУТП компанія «Профдрайв Україна» допоможе визначити ті заходи, які необхідні для чіткої та безперебійної роботи системи, а також виявить, як потрібно її доопрацювати з урахуванням специфіки функціонування самої системи та навичок персоналу.

Сервісний договір може включати такі пункти:

  • Виробництво аудиту існуючої автоматичної системи управління з метою визначення несправностей та «вузьких» місць, виявлення недоробок під час монтажу та експлуатації, аналіз документації, наскільки вона відповідає вимогам;
  • Виконання робіт за результатами аудиту, приведення всієї економічної, технічної, програмної документації у належний вигляд, а також її узгодження та затвердження;
  • Розробка інструкцій для персоналу з технічного обслуговування та ремонту системи, а також при діях в результаті позаштатних ситуаціях, що виникають при експлуатації АСУТП;
  • Технічне обслуговування відповідно до прийнятих та затверджених документів, підставою служить інструкція з проведення ТО

Мета компанії – безперебійна та безпечна робота змонтованої системи, а також зниження витрат замовника

Цікаві статті