Інновації Amazon у логістиці та автоматизації
Гігант он-лайн ритейлу Amazon не часто згадується як компанія, що активно використовує технології Інтернету Речей, проте можна з упевненістю стверджувати, що Amazon є інноватором у сфері зберігання товарів на складах та логістики. Розглянемо це на прикладі технології MIT.
Сьогодні Amazon активно тестує нові межі автоматизації та взаємодії людини з машиною. У той час, як суспільство обговорює амбіції компанії щодо використання дронів для доставки товарів, її склади вже використовують армію роботів Kiva, підключених до WiFi. Основна концепція технології Kiva, яку Amazon придбала у 2012 році за 775 мільйонів доларів, полягає в тому, що роботи самостійно знаходять товари на полицях і доставляють їх працівникам, замість того, щоб покладатися на співробітників, які фізично переміщуються між полицями в пошуках необхідного товару. У 2014 році, за даними старшого віце-президента Amazon, завдяки цим роботам компанії вдалося скоротити операційні витрати на 20%.
Boeing та застосування Інтернету Речей
Вільям Боїнг, піонер у сфері авіації, говорив, що "немає потреби відмовлятися від будь-якої нової ідеї лише через думку, що це неможливо реалізувати". Транснаціональна авіаційна компанія, названий на його честь, дотримується цього кредо і сьогодні. Компанія прагне перетворити сферу послуг на більш важливу частину свого бізнесу, ніж виробництво, та стати ключовим джерелом інформації в авіаційній індустрії. Boeing досягла значного прогресу в трансформації свого бізнесу, активно впроваджуючи технології Інтернету Речей задля підвищення ефективності всіх своїх заводів та ланцюгів постачання. Компанія також щосили збільшує кількість мережевих сенсорів, які використовуються на виробництвах.